Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě provozovaném společností RF Technik spol. s r.o.. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost
RF Technik spol. s r.o., se sídlem Mistrovská 226/6, 108 00 Praha 10, IČ: 48033430, DIČ:CZ48033430, zapsaná v obchodním rejstříku v Praze, oddíle C, vložka 14740
a kupujícího (zákazník, spotřebitel).
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.
Vymezení pojmů
Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel, resp. prodávající
Prodávající je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Zákazníkem našeho internetového obchodu je Kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.
Kupující spotřebitel nebo jen Spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.
Kupní smlouva
Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech:
zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží.
V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.
V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
Smlouva je uzavírána v českém jazyce a je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit.
Tyto obchodní podmínky, stejně jako reklamační řád, jsou zobrazeny na webových stránkách našeho internetového obchodu
Tyto obchodní a reklamační podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.
Potvrzení objednávky
Potvrzení Vaší objednávky s její kompletní rekapitulací vám bude zasláno na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři.
Pokud naleznete jakoukoli nesrovnalost, obratem nás informujte. Budeme tak schopni před odesláním vaši objednávku opravit.
Rozpor s kupní smlouvou
Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Shoda s kupní smlouvou
Shodou s kupní smlouvou se pak rozumí zejména, že prodávaná věc je bez vad, a dále že má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, dále že odpovídá požadavkům právních předpisů a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má Kupující spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
V takovém případě Spotřebitel kontaktuje prodávajícího a písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Pozn.: Peníze je možné vrátit též v hotovosti na adrese prodejny.
Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14ti denní lhůty.
Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.
Kupující spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal.
Zboží musí být odesláno na adresu prodávajícího, v původním obalu, kompletní a nepoškozené.
Zboží nelze vracet na dobírku, jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodávající přijímat.
Při nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme schopni akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.
Vrácení peněz
Ceny
Ceny uvedené v kupní smlouvě jsou platné v době uskutečnění objednávky.
Doba trvání akčních cen je do vyprodání zásob, pokud není stanoveno doplňující informací u výrobku jinak.
ZPŮSOBY PLATBY
Dobírka
100,- Kč bez DPH v rámci České republiky.
Přepravní společnosti PPL uhradíte částku, která je uvedená ve Vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží. Lze platit i platební kartou.
Bankovní převod
Platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš účet: Raiffeisenbank - 5002932007/5500
Po odeslání potvrzení objednávky Vám zašleme fakturu – částka, číslo našeho účtu, variabilní symbol.
Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem) nejpozději následující pracovní den po připsání částky na účet..
Při převzetí zásilky od PPL již nic neplatíte.
DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY
Při objednávce nad 5 000 Kč bez DPH neplatíte poštovné a balné, které jinak činí:
při dobírce 100,- Kč bez DPH.
při platbě bankovním převodem 80,- Kč bez DPH.
Pokud je objednané zboží skladem, odesíláme jej v den objednání (při objednání v pracovní den do 12 hod) nebo nejpozději následující pracovní den.
Pokud zboží není skladem, dodací lhůta je 7 až 14 dní. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme vás kontaktovat.
Zboží doručuje přepravní společnost PPL obvykle již druhý pracovní den!
Pokud nebudete zastiženi doma, pokusí se PPL doručit zboží následující pracovní den nebo se s Vámi pracovník PPL dohodne na jiném termínu doručení.
V případě, že PPL nebude moct doručit zásilku ani na druhý termín, je zboží odesláno zpět do RF Technik. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné 80,- Kč bez DPH při platbě předem nebo 100,- Kč bez DPH při doručení na dobírku.
Zboží lze zakoupit nebo vyzvednout i osobně v naší prodejně:
RF Technik spol. s r.o.
Mstětice 16,
250 91, Zeleneč-Mstětice
Praha - Východ
Kontrola zásilky
Při převzetí zásilky je spotřebiteli doporučeno překontrolovat stav zásilky.
Pokud je při převzetí zjištěno mechanické poškození obalu výrobku či neúplnost zásilky, je spotřebiteli doporučeno za přítomnosti dopravce vyhotovit do přepravních dokladů záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost dopravcem potvrdit, případně zboží nepřevzít.
Spotřebitel tím značně zjednoduší a urychlí vyřízení celé věci.
JSME TU PRO VÁS!
V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat!
Jsme připraveni Vám pomoci s výběrem zboží a realizací nákupu, popř. reklamací zboží každý pracovní den od 8:00 do 16:30 hod., v Pá: od 8.00 do 15.00 hod.
Email: rf-technik@rf-technik.cz
Telefon: 274 772 025, 274 770 687
Mobil: 721 821 296
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Záruční doba
Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedena delší.
Záruční doba začíná běžet od vyplněného data v záručním listě, nebo na faktuře - tzn. data odeslání zboží.
Záruční list
Prodávající poskytuje záruku písemnou formou (záruční list).
Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci.
Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČ, sídlo.
Uplatnění reklamace
Za všech okolností se snažíme vyjít spotřebiteli vstříc.
V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční lhůty vadu, má právo na reklamaci.
Zašlete reklamované zboží (včetně kopie faktury, dodacího listu, záručního listu, případně i průvodního dopisu se stručným popisem vady) na naši adresu.
Naše adresa pro uplatnění reklamace je:
RF Technik spol. s r.o.
Mstětice 16,
250 91, Zeleneč-Mstětice
Praha - Východ
Kontaktní osoba pověřená reklamačním řízením:
Josef Vrba
rf-technik@rf-technik.cz
tel: 274 772 025, 274 770 687
Reklamaci je možné uplatňovat i osobně v provozovně společnosti na výše uvedené adrese pro uplatnění reklamací.
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Rozsah záruky
Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.
Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky a návod na obsluhu zboží (je-li přiložen) a následně se těmito informacemi důsledně řídit.
Na vady způsobené nesprávným použitím výrobku, v rozporu s návodem k použití se záruka nevztahuje.
Řešení reklamace uplatněné spotřebitelem
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.
Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující spotřebitel právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit.
Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, pokud se stejná vada projeví potřetí.
Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.
Vyřízení reklamace
Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30 ti dnů od jejího uplatnění.
V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli.
Našim cílem je vyřídit reklamaci ke spokojenosti kupujícího.